7.5.2011. Perštejn - Pohár Peruna 2011 - Perštejnské Giro

07.05.2011 19:54

Je sobotní podvečer 7. května 2011, na Slovensku probíhá Mistrovství světa v ledním hokeji a kultovní cyklistický seriál Pohár Peruna má za sebou první závod letošní sezóny - Perštejnské Giro. Perštejnského gira se zůčastnilo také pět plavců oddílu TJ Slávie Chomutov - Matěj Volf 03´, Kristián Kolumber 00´ a František Štemberk 99´ s bratry dvojčaty Jakubem a Pepíčkem 01´, závodů se chtěl zúčastnit i Matějovo starší bratr Jakub 99´, ale zánět zvukovodu mu jeho první závod MTB překazil. A protože my, otcové našich dětí, nejsme žádní saláti, tedy já Míra Volf, Aleš Kolumber a Martin Štemberk, jsme se rozhodli, že si taky dáme pořádnou bikerskou vyjížďku. A také že jsme si dali, všichni tři jsme se přihlásili na trať dlouhou 30km s celkovým převýšením 1000m. Navíc do kategorie generačních dvojic vyrazili také Kristián s Alešem a František s Martinem. Kristián se nakonec v průběhu závodu rozhodl dojet pouze zkrácenou 15-ti kylometrovou trať. Závod na 30km tedy nejlépe z nás dokončil Aleš, pár minut za ním jsem v pěkném cílovém spurtu dojel já a ještě dalších pátr minut po mě dojel také Martin s Františkem. Největší obdiv patří samozřejmě Františkovi, který jako jediný z dětí dokončil celou 30-ti kylometrovou trať. No a já ze své zkušenosti ze závodu můžu říct jen to, že to byla pěkná makačka. První dva tři kylometry z kopce k Ohři byly dobrý, za to pak následovalo asi 18km jen stoupání a to bylo něco, celých 20km jsem se těšil kdy už budu nahoře a konečně to pustím dolu, to bylo jmen :-). A dolu to pak byla opravdu pohoda, téměř celých 9km jen z kopce, konečně po 20km změna. Do cíle tak dojel člověk téměř s pocitem že si odpočinul. Příští závod Hustá Rubárna nás čeká za měsíc 5.června na Blatně a v Bezručáku. Tato trasa má pro změnu opět stoupání 1000m, ale jsou roztažené na krásných 45km. Název je prý podle pořadatele naprosto zavádějící a neodpovídá skutečnosti, stejně nevěřím. Jsem zvědavý, kdo z nás to dá.

Výsledky všech jednotlivých kategorií zatím nejsou k dispozici, okamžitě po jejich vydání je uveřejním na této stránce.

Předběžné výsledky dospělých z trasy 30km ke stažení zde

Zatím se můžete podívat na mou skromnou fotogalerii, kterou jsem stihl nafotit před a po našem závodě na 30km. Tu si můžete prohlédnout jednak níže v MiniAlbu, ale také ve větším rozlišení na Rajčeti.net zde. Fotogalerie v plném rozlišení ke stažení zde